Porsche 718 Forum banner
21 - 40 of 61 Posts
Zoals @Porsche2018 opmerkte, neemt krijt (...ik ben in Australië...) de kleur van zijn omgeving aan. Nadat ik wit en krijt naast elkaar had gezien, vond ik dat ze er allebei geweldig uitzagen. Krijt had echter de overhand omdat de iets minder reflecterende uitstraling ervoor zorgt dat de vorm van de auto het meest opvallende kenmerk is - wat een goede zaak is op een 718 - in plaats van de kleur zelf.

Ik heb een Boxster S in krijt. Oorspronkelijk wilde ik wit en zat te piekeren in de showroom bij twee 718's (wit en krijt) omdat het krijt er speciaal uitzag. Uiteindelijk koos ik voor het krijt en heb er geen spijt van gehad. Zwarte letters en wielen passen er ook heel goed bij en zoals anderen hebben gepost, ziet het er in verschillende lichten anders uit. De auto is op zichzelf al mooi, maar ik denk dat het de kleur is die de aandacht heeft getrokken, een man die de straat overstak terwijl ik in de file zat, om te zeggen wat een prachtige auto ik had?. Zal proberen wat foto's te uploaden..

Ik denk dat 'crayon' een soort van 'vind-je-leuk-of-niet'-ding is... Ik vond het persoonlijk erg mooi. De dealer had bijna twee identieke spect cgts op voorraad, één in 'crayon' en de andere in grafietblauw. Ik vond beide kleuren mooi en vond 'crayon' in het echt best bijzonder, maar mijn vrouw was er absoluut tegen, dus nam ik de grafietblauwe.

Krijt ziet er geweldig uit. Ik vraag me alleen af of dit op PASM of SPASM is?
Mijn auto is SPASM. Ik ben er dol op, maar het had echt met een neuslift aangeboden moeten worden. Ik schraap het dagelijks, maar niet erg, het goede is dat de voordiffuser van plastic is en voor ongeveer $175 kan worden vervangen. Mijn vriend vroeg me laatst of ik, als ik het opnieuw zou specificeren, de SPASM zou nemen en het antwoord is: jazeker. Hopelijk biedt Porsche in de toekomst een neuslift aan.

Ik ben dol op deze kleur en wil dat sommige eigenaren foto's plaatsen van hun Crayon / Chalk 718s! Voel je vrij om te bespreken wat je er leuk aan vindt of wat je er haat... het is een moeilijke kleur om op foto's te krijgen, die bijna porseleinachtig grijze kleur ziet er geweldig uit in het echt en terwijl ik wacht op de aankomst van mijn 2018 Chalk 718 hoopte ik er een paar van jullie te zien!
Gekocht 718 Boxster S in november 2018. Kleur "Crayon" en zwart.
Ik krijg vaak positieve opmerkingen over de kleur - soms bij het tanken.
Meestal jongere mensen die de kleur sportief vinden.
Ik heb een paar foto's bijgevoegd - toen de auto in de dealer stond en ook op mijn parkeerplaats in de binnenstad.

Attachments

De waarheid gezegd, ik ben verliefd geworden op deze kleur. Ik sta op het punt een bestelling te plaatsen voor mijn allereerste Porsche. Het wordt een basis-Cayman in krijt met de 20” carrera s wielen in hoogglans zwart. Zoals gezegd, foto's doen deze kleur geen recht. Ik heb hem in het echt gezien. Wat ik er zo leuk aan vind, is dat hij iedereen verbaast, d.w.z. je kijkt naar de auto en je denkt: “wat de f.. is dit?” d.w.z. je probeert erachter te komen welke kleur het is. Hij is ongrijpbaar en mysterieus 😜.

Ik ben dol op deze kleur en wil dat sommige eigenaren foto's plaatsen van hun Crayon / Chalk 718s! Voel je vrij om te bespreken wat je er leuk aan vindt of wat je er haat.. het is een moeilijke kleur om op foto's te krijgen, dat bijna porseleingrijs er geweldig uitziet in het echt en terwijl ik wacht op de aankomst van mijn 2018 Chalk 718 hoopte ik er een paar van jullie te zien!

21 - 40 of 61 Posts