Porsche 718 Forum banner

Start/Stop en Lock Chirp uitschakelen - alleen dealer?

5.6K views 8 replies 5 participants last post by  yellolab  
#1 ·
Ik heb hier gezocht en wil gewoon bevestigen dat ik zo goed als geen kans heb om deze 2 ergernissen uit te schakelen?

#5 ·
Geen enkele Porsche-dealer zal hier iets voor doen. De Start/Stop is er om te voldoen aan de federale emissienormen en de MPG-claims van Porsche. Veel succes met het overtuigen van een dealer om dit te herprogrammeren. Ik zal niet zeggen dat het nooit zal gebeuren, maar als je de forums hier en op andere plaatsen doorleest, zul je vergelijkbare berichten vinden.

#6 ·
Geen enkele Porsche-dealer zal hier iets aan doen. De Start/Stop is er om te voldoen aan de federale emissienormen en de MPG-claims van Porsche. Veel succes met het overtuigen van een dealer om dit te herprogrammeren. Ik zal niet zeggen dat het nooit zal gebeuren, maar als je de forums hier en op andere plaatsen doorleest, zul je vergelijkbare berichten vinden.
Hmmm, ik veronderstel dat dat perfect logisch is... Ik ben in de staat "Live Free or Die", ik denk dat dat niet doorgaat...
Het klinkt alsof een onafhankelijke Porsche-werkplaats dan de juiste weg is, zij zouden de programmeurs moeten hebben...

Het ergste van het bezitten van een Porsche tot nu toe is het gebrek aan doe-het-zelf-dingen. Ik steek graag mijn handen uit de mouwen en doe mijn eigen dingen, ik heb gisteren opgezocht hoe ik het luchtfilter moet vervangen, jeetje...
Ik kan me alleen maar voorstellen wat er allemaal komt kijken bij het vervangen van bougies....

#7 ·
Neem contact op met Scott van Softronic, aangezien hij je op de een of andere manier zou kunnen helpen, waarbij je geen van zijn nummers nodig hebt. Ik heb zijn tune op mijn Spyder en ben er dol op, en een van de functies is het verwijderen van de ASS-functie.