Porsche 718 Forum banner

Verwarmd zitinzet in kuipstoelen?

5.5K views 5 replies 4 participants last post by  andreas.fabbe  
#1 ·
Heeft iemand er wel eens van gehoord om een verwarmd zitkussen in de bekleding van de inzetstukken in de kuipstoelen te plaatsen? En het dan in de sigarettenaansteker bij je rechterheup te steken?

Zoiets?

#2 · (Edited)
Degene die je gelinkt hebt, lijkt geen inzetstuk te zijn. Het ziet eruit alsof je het op de stoel legt en er direct bovenop gaat zitten. Ik weet dat er inzetstukken beschikbaar zijn en ik zal kijken of ik er een kan vinden. Toen ik in de Replica Porsche Speedster club zat, voegden nogal wat leden verwarmde stoelinserts toe in hun stoelen, maar bedraden ze direct met een schakelaar zodat er geen zichtbare snoeren waren.

#3 ·
Degene die u linkte, lijkt geen inzetstuk te zijn. Het ziet eruit alsof u het op de stoel legt en er direct bovenop gaat zitten. Ik weet dat er inzetstukken beschikbaar zijn en ik zal kijken of ik er een kan vinden. Toen ik in de Replica Porsche Speedster club zat, voegden een flink aantal leden verwarmde stoelinserts toe in hun stoelen, maar bedraden ze direct met een schakelaar, zodat er geen zichtbare snoeren waren.

Hier is het:

Oh cool, bedankt.

Hoe hebben ze het zo bedraad dat er geen zichtbaar snoer is? Hebben ze een fabrieksoptie voor verwarmde stoelen toegevoegd? (Ik neem aan dat er geen knop zit als je de kuipstoelen bestelt?)

#6 ·
Ik sprak met Porsche en het verwarmingselement van de opvouwbare kuipstoelen (EU) is een soort vierkante “patch” die op het schuim is gelijmd en vervolgens bedekt is met de stoelbekleding. Traditioneel worden deze elementen in het schuim zelf ingebed, maar hier niet. Ik zal proberen te onderzoeken hoe de bedrading eruitziet van onze LWBs om te zien of het mogelijk is om te retrofitten met de bestaande kabelboom.