Porsche 718 Forum banner

Nieuwe Spyder RS

1.7K views 13 replies 11 participants last post by  Vegas Bound  
#1 ·
Hé jongens. Net lid geworden van het forum. Mijn naam is Brendan en ik kom uit Vegas. Na wekenlang beraad heb ik mijn witte RS gekregen. Hier zijn een paar foto's. Ik kijk ernaar uit om hier op het forum veel te leren. Proost.

Attachments

#3 ·
Bedankt! Ik heb de auto gekocht zoals gespecificeerd. En het is voor 90% zoals ik het zou hebben gedaan. De enige wijziging die ik zou hebben aangebracht, was om de mag-wielen (te duur) te schrappen en keramische remmen toe te voegen. Hij is goed uitgerust, maar ik weet niet waarom hij geen dodehoekassistentie heeft. De Bose maakte echt indruk op me. Over het algemeen is de auto veel spannender dan mijn 911S uit 2020 (waar ik van hield). Hij trekt veel bekijks, ook al heeft hij de meer conservatieve "witte" kleur. Ik vind echter dat hij er fantastisch uitziet met de zwarte accenten.

#6 ·
Bedankt! Ik heb de auto gekocht zoals gespecificeerd. En het is voor 90% zoals ik het zou hebben gedaan. De enige verandering die ik zou hebben aangebracht, was het weglaten van de te dure mag-wielen en het toevoegen van keramische remmen. Hij is goed uitgerust, maar ik weet niet waarom hij geen dodehoekassistentie heeft. De Bose maakte echt indruk op me. Over het algemeen is de auto veel spannender dan mijn 2020 911S (waar ik van hield). Hij trekt veel bekijks, ook al heeft hij de meer conservatieve "witte" kleur. Ik vind hem er echter fantastisch uitzien met de zwarte accenten.
Ik ben dol op de RS, ziet er geweldig uit, gefeliciteerd! Ik heb een 718 Spyder, maar droom altijd van de RS. Het dak maakt me altijd bang. Wil er toch een hebben! :p