Porsche 718 Forum banner
21 - 40 of 66 Posts
Ik wacht momenteel op een Cayman GTS 4.0 in deze kleur. Moet in het echt gezien worden - foto's doen het geen recht.

Toen mijn vrouw en ik de dealer binnenliepen om onze bestelling te plaatsen, liepen we langs een ijsgrijs metallic Cayman op het terrein. We stopten allebei en staarden. Had de kleur nog nooit eerder gezien. Ik zei tegen mijn vrouw dat het een meerprijs van $2600 was. Ze zei: “Het kan me niet schelen!” Vaarwel GT Silver.
Welkom in mijn wereld!! :ROFLMAO:

Discussion starter · #26 ·
Ik wed dat deze kleur prachtig zou passen bij de blauwe of rode cabriokap van de Boxster.
100%. Het kan zinvol zijn om wielen en interieur op elkaar af te stemmen. Ik koos voor zwarte accenten, zwart interieur en zwarte wielen, dus ik dacht dat het logisch was om voor een zwarte kap te gaan. Dat gezegd hebbende, elke kleur kan goed werken met die keuzes. Ik kan me een blauwe kap, blauw interieur voorstellen... of zwart/rood interieur met rode kap. Ik weet niet zeker welke wielen ik in die scenario's zou kiezen.

View attachment 85618

IGM is geweldig. Ik had het op mijn GTS 4.0 en vond het geweldig.
Deze foto is de meest spectaculaire van Ice Gray Metallic die ik heb gezien. De schaduwen en reflecties, vooral op de achterste helft van de passagierskant, geven de illusie van een ijsblokje:love:

Ik werd verliefd op ICM de seconde dat ik het in het echt zag. Voor mij is het, tenzij ik me vergis, een Porsche-kleur. Ik heb niet gezien dat het naar VW is overgezet. Een Box werd uit de dealer gehaald voor zijn nieuwe eigenaar en de kleur is gewoon WOW!! Soort van Wit met subtiele zilveren flake.

Attachments

Ik werd verliefd op ICM de seconde dat ik het in het echt zag. Voor mij, tenzij ik me vergis, is het een kleur die alleen voor Porsche is. Ik heb niet gezien dat het is overgezet naar VW. Een Box werd uit de dealer gehaald voor zijn nieuwe eigenaar en de kleur is gewoon WOW!! Soort van Wit met subtiele zilveren flake.
Ik geloof dat het het meest lijkt op Audi Suzuka Grey Metallic, ook zeldzaam. Dat is mijn beste gok. Helaas heb ik IGM een keer op een Taycan gezien en het ziet er geweldig uit. Het is moeilijk om verf te laten knallen met minder metallic flake tegenwoordig, maar deze kleur lijkt dat te tarten.

100%. Het kan zinvol zijn om wielen en interieur op elkaar af te stemmen. Ik koos voor zwarte accenten, zwart interieur en zwarte wielen, dus ik dacht dat het logisch was om voor een zwarte top te gaan. Dat gezegd hebbende, kan elke kleur goed werken met die keuzes. Ik kan me een blauwe top, blauw interieur voorstellen... of een zwart/rood interieur met een rode top. Ik weet niet zeker welke wielen ik in die scenario's zou kiezen.
Image
Hier is mijnIGM 2024

Image

Image

Ik denk dat het het meest lijkt op Audi Suzuka Grey Metallic, ook zeldzaam. Dat is mijn beste gok. Helaas heb ik IGM een keer op een Taycan gezien en het ziet er geweldig uit. Het is tegenwoordig moeilijk om verf te laten knallen met minder metallic flakes, maar deze kleur lijkt dat te tarten.
ICM tart dat enorm! Die BGTS was een lust voor het oog. Het zag er geweldig uit onder de showroomverlichting, maar won gemakkelijk 100 punten in de zon. Ooit gehoord van een verfkleur die je kunt aflikken? :p
Ik wilde nog een leuk weetje toevoegen over het opzoeken van een kleur die nauw overeenkomt met een Pantone-staal voor Chalk, maar ik vergat dat deel te typen. Vandaar de Mauve Chalk-staal in mijn laatste bericht.

Discussion starter · #36 ·
ICM tart dat enorm uit! Die BGTS was een gezicht. Het zag er geweldig uit onder de showroomverlichting, maar kreeg gemakkelijk 100 punten in de zon. Ooit gehoord van een verfkleur die je kunt aflikken? :p
Ik wilde een leuke weetje toevoegen over het opzoeken van een kleur die nauw overeenkomt met een Pantone-staal voor Chalk, maar ik vergat dat deel te typen. Vandaar de Mauve Chalk-staal in mijn laatste bericht.
Als ik de auto was, doet het me denken aan cake. Toen je zei dat je het moest aflikken, herinnerde het me eraan hoe lekker het eruitziet

Ik heb een Cayman Style Edition besteld (V250) in IGM. Ik werk bij een dealer, dus ik zie deze kleur vaak. Het stond niet echt op mijn radar totdat ik een 911 Turbo S Cab zag in IGM met een blauwe top. Showstopper! Het is een beetje overweldigend op de grotere sedans (Panamera's & Taycans) IMO, maar man, het ziet er geweldig uit op de sportwagens!
Style edition FB Club kom wat tijd met ons doden

21 - 40 of 66 Posts