Porsche 718 Forum banner

Draadloze CarPlay: Cplay 2air vs. Carlinkit

9.6K views 30 replies 15 participants last post by  Thunder  
#1 ·
Ik zie dat een aantal mensen de Cplay 2air dongle gebruiken voor Wireless Apple CarPlay. Heeft iemand deze Carlinkit geprobeerd?

#3 ·
Ik gebruik versie 3 van de Carlinkit en het werkt geweldig. Beter dan versie 2 die ik in mijn vorige auto gebruikte. Er zijn veel berichten over de verschillende draadloze dongles en het lijkt erop dat de meeste mensen over het algemeen tevreden zijn met wat ze krijgen.

#5 ·
Ik heb ook versie 3 van de Carlinkit-adapter. Hij is momenteel in de aanbieding bij AMZ UK, dus dat was ook voordeliger. Dat gezegd hebbende, hoewel nog steeds duur, was het lang niet zo duur als de upgrade naar het in-car systeem zelf, vooral met kaartupdates. Deze gekozen route heeft dan mijn up-to-date kaarten van mijn telefoon rechtstreeks in de auto, samen met de andere voordelen van CarPlay en, zoals door vele anderen geadviseerd, een schoon en kleurenscherm :cool: Mijn versie werd geleverd met een carbon textuur, maar dit is een beetje zinloos omdat het toch onder de armsteun verborgen zal zijn, maar ik vond het een leuke touch. Tot slot ben ik er vast van overtuigd dat je altijd krijgt waar je voor betaalt. Er zijn adapters verkrijgbaar vanaf minder dan de helft van wat ik voor de Carlinkit heb betaald en sommige hiervan spraken me aan, maar sommige van de recensies schrokken me af. Ik heb mijn onderzoek gedaan en ben niet teleurgesteld, vooral omdat veel van de forumleden hier precies hetzelfde hebben gedaan, dus weer een perfect voorbeeld van de hulp van het forum.

#7 ·
Hebben we echt nog een draad over dit onderwerp nodig? Ik heb het gevoel dat het doodgediscussieerd is đź’€ OP, zoek naar "draadloze CarPlay" en "draadloze Android Auto" en je zult een schat aan informatie vinden.
Je hebt geen ongelijk... Hoewel leveranciers hun apparaten / firmware / iOS-wijzigingen blijven updaten, denk ik dat de laatste info hierover geldig is.

#8 ·
De kwestie is dat de meeste van deze threads worden gestart door gloednieuwe gebruikers die links naar een product plaatsen, zodat Google en anderen ze zien en ze hoger in de zoekranglijst plaatsen. Ze zeggen nooit welke auto ze hebben, en als ze eenmaal gepost hebben, zijn ze weg en komen ze nooit meer terug. Dezelfde troep op een ander forum plaatsen.

#12 ·
Eigenlijk is carlinkit 4.0 uitgebracht lol. Ik heb het gekocht om de draadloze Android auto te krijgen. Ik heb contact opgenomen met hun personeel voor een paar vragen en ze boden me een kortingscode "CARLINKIT15" aan, die me wat geld bespaarde.;)

#14 ·
Eigenlijk is carlinkit 4.0 uitgebracht lol. Ik heb het gekocht om de draadloze Android auto te krijgen. Ik heb contact opgenomen met hun personeel voor een paar vragen en ze boden me een kortingscode van "CARLINKIT15" aan, waarmee ik wat geld bespaarde.;)

Enige indicatie over wat er nieuw is met versie 4? Ik heb versie 3 en die is veel beter dan versie 2 die ik in het verleden met een andere auto heb gehad. Ik kan me moeilijk voorstellen wat er is gedaan om een nieuwe versie uit te brengen, aangezien versie 3 voor mij vrijwel foutloos werkt.

#15 ·
De enige reden dat ik voor caroink3 koos, was/is alle positieve reacties op het linken naar onze auto's.
Als je de aantekeningen over deze dingen leest, lijken ze vrij specifiek te zijn, modellen en jaren.
Over het algemeen zeer tevreden met de mijne, kan niets fout vinden, niet zo snel met dingen als track change, maar daar kan ik mee leven.
Zou ik upgraden naar de 4.0, het is een nee - het is geen rol, waarom proberen en dan repareren?

#18 ·
Wat is de officiële website? Er zijn meerdere sites die de carlinkit verkopen en ik weet niet welke de meest legitieme is. Die carlinkit15-coupon lijkt niet te werken.
Ik heb de mijne rechtstreeks van Amazon gekregen, met de gedachte dat als het niet werkte, ik het terug zou sturen.
Had de bezorging van één dag en toch een korting om te gebruiken. En alles goed voor mij in dat opzicht.
Zorg er gewoon voor dat je de juiste unit krijgt die bij je auto past.
De v4 ziet eruit alsof hij ook goed is voor de 718, maar ik heb het eerlijk gezegd niet helemaal gelezen.

#25 ·
Hulp, ik blijf zien dat er "android" wordt genoemd, betekent dit dat ik een Android-telefoon op de 718 kan laten weergeven?

Ik weet niet zeker voor welke modeljaren het werkt. Het werkte wel op mijn 2018.