Ik zie dat een aantal mensen de Cplay 2air dongle gebruiken voor Wireless Apple CarPlay. Heeft iemand deze Carlinkit geprobeerd?
Je hebt geen ongelijk... Hoewel leveranciers hun apparaten / firmware / iOS-wijzigingen blijven updaten, denk ik dat de laatste info hierover geldig is.Hebben we echt nog een draad over dit onderwerp nodig? Ik heb het gevoel dat het doodgediscussieerd is đź’€ OP, zoek naar "draadloze CarPlay" en "draadloze Android Auto" en je zult een schat aan informatie vinden.
Enige indicatie over wat er nieuw is met versie 4? Ik heb versie 3 en die is veel beter dan versie 2 die ik in het verleden met een andere auto heb gehad. Ik kan me moeilijk voorstellen wat er is gedaan om een nieuwe versie uit te brengen, aangezien versie 3 voor mij vrijwel foutloos werkt.Eigenlijk is carlinkit 4.0 uitgebracht lol. Ik heb het gekocht om de draadloze Android auto te krijgen. Ik heb contact opgenomen met hun personeel voor een paar vragen en ze boden me een kortingscode van "CARLINKIT15" aan, waarmee ik wat geld bespaarde.
![]()
Product-U2W plus
Download Autokit Apk file and install it in your android car stereo. Let your car have CarPlay/ Android Auto and be wireless.autokitcarplay.com
Ik heb de mijne rechtstreeks van Amazon gekregen, met de gedachte dat als het niet werkte, ik het terug zou sturen.Wat is de officiële website? Er zijn meerdere sites die de carlinkit verkopen en ik weet niet welke de meest legitieme is. Die carlinkit15-coupon lijkt niet te werken.
Hulp, ik blijf zien dat er "android" wordt genoemd, betekent dit dat ik een Android-telefoon op de 718 kan laten weergeven?