In plaats van tijd te besteden aan afdrogen, lijkt het sneller en gemakkelijker om een van die bladblazers te gebruiken... toch? En nadeel?
Ik gebruik de full size AIR FORCE® MASTER BLASTER. Duur en enigszins overdreven, maar werkt verbazingwekkend goed.Gebruikt iemand er een van deze? Air Force Blaster Ik heb zitten spelen met het idee om er een te kopen omdat het een filter heeft en de lucht verwarmt. Het lijkt klein, maar dat zijn mijn auto's ook.
Ik heb er een gekocht en teruggestuurd. Ik heb de MasterBlaster gekocht waarnaar in een bericht hierboven werd verwezen. Het is het neusje van de zalm.Gebruikt iemand er een van deze? Air Force Blaster Ik heb zitten spelen met het kopen van een, omdat het een filter heeft en de lucht verwarmt. Het lijkt klein, maar dat zijn mijn auto's ook.
Ik gebruik ook een EGO 670De 40 volt Kobalt-spullen van Lowe's zijn niet slecht, en de 56 volt EGO-spullen zijn uitstekend!
Ik heb erover nagedacht om over te stappen op een gefilterde waterspoeling met de luchtdroger. Ik heb het in het verleden gedaan en het helpt zeker om watervlekken te voorkomen.Ik gebruik een systeem genaamd RaceGlaze; het filtert en zuivert het spoelwater, zodat je de auto gewoon kunt afspoelen en op natuurlijke wijze kunt laten drogen zonder watervlekken. Dat gezegd hebbende, ik heb ook een snoergeblazen blazer (ontworpen voor de auto-industrie, dus met een luchtfilter) om water uit paneelspleten en wielen etc. te blazen om ervoor te zorgen dat er later geen sporen van opgesloten zeepresten kunnen ontsnappen.
Helemaal niet riskant als je de juiste blazer met een zachte punt gebruikt.Bladblazer om af te drogen - snel maar riskant.
Ik rijd de mijne gewoon rond het blok @ 80 km/u en kom terug en droog hem af en veeg hem dan af met een Glosser ~In plaats van tijd te besteden aan het droogwrijven, lijkt het sneller en gemakkelijker om een van die bladblazers te gebruiken... toch? En nadelen?
Wat bedoel je met afwerken met een vochtige droogdoek? Ik neem aan dat je je droogdoek niet krijgt voordat je hem gebruikt, toch...?Auto is keramisch gecoat....handwas...eerst drogen met een ego-blazer met ego-stubby-opzetstuk, dan afwerken met een vochtige microvezel droogdoek en detail spray. Rijd ermee om de rotors op te warmen en te drogen.
Ik heb een air force master blaster om de motorfietsen af te drogen, maar hij is te klein voor een auto.
Niemand van ons is raar..we worden gewoon verkeerd begrepen!ik moet mijn vrouw dit artikel laten zien....Ik dacht dat ik de enige gek was die een bladblazer gebruikte om zijn auto te drogen...
de mijne is een oplaadbare unit met een rubberen mondstuk - de batterij is meestal goed genoeg voor ongeveer 2 droogbeurten.
het is goed om te weten dat ik toch niet zo raar ben...![]()