Porsche 718 Forum banner
21 - 40 of 49 Posts
Ik heb overwogen dit te kopen voor mijn auto: BIGBOI BUDDI BLOWER

Ik heb nog niet besloten of het de moeite waard is...

Gebruikt iemand er een van deze? Air Force Blaster Ik heb zitten spelen met het kopen van een, omdat het een filter heeft en de lucht verwarmt. Het lijkt klein, maar dat zijn mijn auto's ook.
Ik heb er een gekocht en teruggestuurd. Ik heb de MasterBlaster gekocht waarnaar in een bericht hierboven werd verwezen. Het is het neusje van de zalm.

Ik heb de batterijvideo één bekeken. Ik heb me nooit zorgen gemaakt over de tijd en soms kan ik 10 minuten besteden aan het blazen van mijn auto en sommige daarvan duren minder dan 10 minuten. Ze wegen ook meer dan de modellen met snoer en kosten meer. Ik denk dat het logisch is als je geen stekker hebt, maar qua vermogen, gewicht en waarde lijkt de versie met snoer nu een winnaar voor mij.

Ryobi one+ compact. Het wordt geleverd met een korte spuitmond. De pistoolgreep maakt het veel gemakkelijker te gebruiken en de balans is veel beter. Heb conventionele bladblazer geprobeerd, maar dit is veel beter. Je moet keramisch coaten om het volledige voordeel van het gebruik van een blazer te krijgen.

De 40 volt Kobalt-spullen van Lowe's zijn niet slecht, en de 56 volt EGO-spullen zijn uitstekend!
Ik gebruik ook een EGO 670
Image

met een korte, zachte rubberen ring die het manoeuvreren vergemakkelijkt en het zachte rubber beschermt de auto tegen een onbedoelde aanraking van de blazer.

Ik gebruik een systeem genaamd RaceGlaze; het filtert en zuivert het spoelwater, zodat je de auto gewoon kunt afspoelen en op natuurlijke wijze kunt laten drogen zonder watervlekken. Dat gezegd hebbende, ik heb ook een snoergeblazen blazer (ontworpen voor de auto-industrie, dus met een luchtfilter) om water uit paneelspleten en wielen etc. te blazen om ervoor te zorgen dat er later geen sporen van opgesloten zeepresten kunnen ontsnappen.
Ik heb erover nagedacht om over te stappen op een gefilterde waterspoeling met de luchtdroger. Ik heb het in het verleden gedaan en het helpt zeker om watervlekken te voorkomen.

Ik gebruik graag elke 3 maanden CarPro Hydro om de auto een finale glans en waterparel te geven, zoals een dunne keramische coating. Op een bewolkte dag, na het wassen, gewoon opspuiten en droogblazen... gemakkelijk, snel en effectief.

Ik gebruik een kleine benzine aangedreven bladblazer en een kleine elektrische unit met snoer. Werkt prima. Maar er is meestal wat handdoekwerk nodig.

Ik heb een vrij zwakke 20v B&D-blazer die ik voor het grootste deel alleen op de wielen gebruik. Ik blaas het water uit de wielen en remmen, droog de rest van de auto handmatig en maak dan een korte rit met lage snelheid om de remschijven te drogen en de roest eraf te halen.

Auto is keramisch gecoat....handwas...eerst drogen met een ego-blazer met ego-stubby-opzetstuk, dan afwerken met een vochtige microvezel droogdoek en detail spray. Rijd ermee om de rotors op te warmen en te drogen.

Ik heb een air force master blaster om de motorfietsen af te drogen, maar hij is te klein voor een auto.
Wat bedoel je met afwerken met een vochtige droogdoek? Ik neem aan dat je je droogdoek niet krijgt voordat je hem gebruikt, toch...?

Snoergebonden Black and Decker bladblazer. Beide auto's zijn keramisch gecoat en het werkt geweldig. Even snel drogen met een hoogwaardige microvezel handdoek en ik ben klaar. Heb net de nieuwe Cayenne van mijn vrouw keramisch laten coaten nadat ze haar andere Cayenne jarenlang naar de wasstraat had gebracht en de lak had verpest. Ik stond erop PPF en keramische coating te laten aanbrengen om het wassen thuis gemakkelijk en minder frequent te maken en te beschermen tegen steenslag. Vrouw was overweldigd door hoe snel het wassen ging. Sneller dan naar de wasstraat rijden en terug.

ik moet mijn vrouw dit artikel laten zien....Ik dacht dat ik de enige gek was die een bladblazer gebruikte om zijn auto te drogen...
de mijne is een oplaadbare unit met een rubberen mondstuk - de batterij is meestal goed genoeg voor ongeveer 2 droogbeurten.

het is goed om te weten dat ik toch niet zo raar ben... :cool:
Niemand van ons is raar..we worden gewoon verkeerd begrepen!

21 - 40 of 49 Posts