Porsche 718 Forum banner
41 - 49 of 49 Posts
Ik gebruik de California water blade squeegee om snel te vegen en het meeste stilstaande water te verwijderen. Ik heb dit al meer dan 20 jaar. Weathertech maakt er ook een goede.
Image
Ik hou ook van Groits microvezel droogdoek. Dan gebruik ik mijn 20-gallon luchtcompressor met een luchtdop. Korte snelle stoten om water uit de verborgen gebieden te verwijderen. Dan blaas ik het eraf. Ik heb gemerkt dat het sneller gaat dan mijn Stihl 800 rugzakblazer (de slechtste rugzakblazer die je kunt kopen, hij duwt landschapsrotsen weg).

Sorry, ik ben te ouderwets en paranoĂŻde. Ik was mijn auto met de hand met een microvezelspons en droog hem met de hand af met microvezelhanddoeken. In beide gevallen ZEER VOORZICHTIG.

Mijn 3.500 PSI benzine aangedreven hogedrukreiniger heeft een groot schedel- en kruisbordenlabel dat waarschuwt dat het richten op de menselijke huid kan leiden tot ernstig letsel of amputatie vereisen. En hoewel mijn benzine aangedreven bladblazer geen Stihl 800 is, kan hij kiezelstenen oppakken en een mooie klus doen met het zandstralen van de schutting van onze buren. Ik ben voorzichtig genoeg met beide, maar als ik ze zou proberen te gebruiken om mijn Porsche te wassen of te drogen, ben ik bang dat Mr. Murphy uit zijn schuilplaats komt en ik spijt zou krijgen van de onverwachte gebeurtenis, wat die ook mag zijn.

Als mijn microvezelhanddoeken zacht genoeg zijn om een comfortabel bed te maken voor onze recente logees, zijn ze zacht genoeg om mijn Cayman te drogen....

Porsche-vreemd wordt hier nooit op neergekeken.
Bestrijd het systeem!
Wees raar!
Raar is hier de norm.
Mensen die hun eigen auto's wassen, zijn een uitstervend ras.
Als je het goed wilt doen, zoals ze zeggen... doe het dan zelf.
Ik verlies de slaap als mijn auto's niet schoon zijn.
Ik ben Koning Vreemd in mijn huis.
Ik draag mijn kroon met trots.

Porsche-vreemd wordt hier nooit op neergekeken.

Bestrijd het systeem!
Wees raar!
Raar is hier de norm.
Mensen die hun eigen auto's wassen, zijn een uitstervend ras.
Als je het goed wilt doen, zoals ze zeggen... doe het dan zelf.
Ik verlies de slaap als mijn auto's niet schoon zijn.
Ik ben Koning Vreemd in mijn huis.
Ik draag mijn kroon met trots.
Ik haat het om je te onttroonen, maar je klinkt voor mij gewoon als een normale, goed aangepaste, verstandige kerel!

🤣🤣

Auto is keramisch gecoat....handwas...eerste droging met ego-blazer met ego-stubby-opzetstuk, dan afwerken met een vochtige microvezel droogdoek en detaileringspray. Rijd ermee om de rotors op te warmen en te drogen.

Ik heb een Air Force Master Blaster om de motorfietsen af te drogen, maar hij is te klein voor een auto.
Ik gebruik de EGO ook. Helpt enorm!!

Ik gebruik een EGO-blazer op al mijn auto's. Dat (plus een keramische coating) maakt het drogen van de auto zoveel sneller en veiliger voor de lak. Ik heb zwarte auto's met lakcorrectie gehad en ik ben ZEER kieskeurig over wervelsporen. Deze techniek houdt ze spiegelglad!

41 - 49 of 49 Posts