Porsche 718 Forum banner

Groepsaankoop voor het vervangen van de OEM PDK-shifter door een aftermarket PDK-shifter (Euro Impulse)

7.9K views 58 replies 21 participants last post by  ReidMcT  
#1 · (Edited)
UPDATE 30 juli: Verkoper verhoogt de catalogusprijs met 15% wanneer hun nieuwe lijn wordt verzonden. Als we voor 7 augustus pre-orderen, krijgen we de huidige catalogusprijs plus groepskorting.

Ik stel een groepsaankoop samen om de (lelijke) PDK-shifter te vervangen die als OEM wordt geleverd. De verkoper is Euro Impulse Motorsports. Met een groep van 10+ kopers kan ik een behoorlijke korting krijgen. Ik heb al 7 geĂŻnteresseerden. Korting is van toepassing op aankopen voor 718/911 of Macan.

Enkele aanvullende opmerkingen
1. Het bedrijf is gevestigd in de VS (metro Atlanta)
2. Ze lanceren een vernieuwde productlijn. Het nieuwe product komt begin augustus. Updates zijn onder meer
(a) gekleurde stiksels op de hoes + lederen knopwikkel. Beschikbare stikselkleuren zijn geel, rood, wit en standaard zwart
(b) optie om koolstofvezel/leer te combineren in dezelfde shifter

Reageer als je geĂŻnteresseerd bent. Ik heb 7 kopers geregeld en kan er nog 3 gebruiken

Ik heb het product niet persoonlijk gezien, maar een van mijn kopers in Atlanta heeft zich vrijwillig aangeboden om de verkoper te ontmoeten en het product te beoordelen.

Bedankt

Image

Image

Image

#4 · (Edited)
Zouden ze op mijn kosten naar het VK verzenden?

Ik neem aan dat ze de rode stiksels willen matchen met onze Bordeaux-interieurs? Felrood zou een nare botsing zijn?!
Ik geloof dat verzending voor rekening van de koper is, maar met grote groepen is er altijd sprake van invloed

ik denk dat het felrood kan zijn en niet bordeaux. Ik zal naar Bordeaux vragen.

Om gemakkelijk informatie te delen, kun je me je mobiele nummer per DM sturen? Ik probeer een WhatsApp-chatgroep te starten. Bedankt.

#8 ·
IMHO is het de kitscherige plastic PDK-achterplaat die moet worden opgewaardeerd naar een leren laars. Voor degenen onder u die de knop vervangen, zou ik het ten zeerste aanbevelen.

• Like
Reactions: paloma
#11 ·
GeĂŻnteresseerd, maar kunt u ons eerst een prijsindicatie geven? De foto's hierboven tonen "911", wat moeten we daar verwachten? Idealiter zou het dezelfde informatie zijn als op de GT4-knop. +1 voor bordeauxrode stiksels.

#14 ·
Ervan uitgaande dat dit compatibel is met de 981 PDK, en volgens de website is het dat, dan ben ik geĂŻnteresseerd.
De schakelpookknop werkt voor 981 pdk. Er kan een probleem zijn met de hoes, maar ik controleer bij de verkoper de exacte lijst met geschiktheid. Als je geĂŻnteresseerd bent, stuur ik je een link om lid te worden van onze WhatsApp-groep

#13 · (Edited)
@Electron Translator: Afhankelijk van de optie die u selecteert, varieert de prijs een beetje. Porsche PDK-versnellingspookknop - 911, 718. -- OPMERKING: Ik kan momenteel 20% korting krijgen op de catalogusprijs met 10 kopers. We hebben er nu 11 - maar als we 15 kopers halen, is het misschien tijd om weer met de verkoper te onderhandelen. Mat aluminium + standaard graveren (geen kosten) + hoes = $524 + belasting + verzendkosten Geperforeerd leer + standaard graveren (geen kosten) + hoes = $599 + belasting + verzendkosten Aangepast graveren kost extra $20. Sommige van de gravures staan niet op de site. Zo staat "GTS" al in het systeem. Je vroeg naar de GT4-knopgravure. Ik denk dat er genoeg mensen op de huidige lijst zijn die dat ontwerp willen, ik heb de verkoper daar naar gevraagd en hopelijk kunnen we, vanwege onze groep, kijken of we die "standaard" gravure ook kunnen maken en ons $20 kunnen besparen. Ze hebben rood, wit, blauw, zwart, gele stiksels, maar voor zover ik weet geen bordeaux. Anderen die dezelfde kleur als de jouwe hebben, kozen voor zwart (wat universeler is). Als je geĂŻnteresseerd bent, stuur ik je een link om lid te worden van onze WhatsApp-groep Voorbeeld van verzendkosten naar WA State. Ik weet niets over de omzetbelasting, want dat hangt af van de staat waar je vandaan komt.
Image

#19 ·
Ik stel een groepsaankoop samen om de (le)lijke PDK-shifter die als OEM wordt geleverd, te vervangen. De verkoper is Euro Impulse Motorsports. Met een groep van 10+ kopers kan ik een behoorlijke korting krijgen. Ik heb al 7 geĂŻnteresseerden. Korting is van toepassing op aankopen voor 718/911 of Macan.

Enkele aanvullende opmerkingen
1. Het bedrijf is gevestigd in de VS (metro Atlanta)
2. Ze lanceren een vernieuwde productlijn. Het nieuwe product komt begin augustus uit. Updates zijn onder meer
(a) gekleurde stiksels op de hoes + lederen knopwikkel. Beschikbare stikselkleuren zijn geel, rood, wit en standaard zwart
(b) optie om koolstofvezel/leer te combineren in dezelfde shifter

Reageer als je geĂŻnteresseerd bent. Ik heb 7 kopers geregeld en kan er nog 3 gebruiken

Ik heb het product niet in persoon gezien, maar een van mijn kopers in Atlanta heeft zich vrijwillig aangeboden om de verkoper te ontmoeten en het product te beoordelen.

Bedankt

View attachment 74789

View attachment 74792
View attachment 74793
Erg geĂŻnteresseerd!

#25 ·
Net gesprek gehad met verkoper - update

Verkoper is van plan de catalogusprijs met 15% te verhogen wanneer hun nieuwe lijn wordt verzonden. Als we voor 7 augustus pre-orderen, krijgen we de huidige catalogusprijs plus groepskorting
Krijgen we "nieuwe lijn wordt verzonden" als onderdeel van deze Groepsaankoop? Is dat wat er op hun site wordt getoond? Bedankt!

#26 ·
@nathanr93 de nieuwe lijnen omvatten de nieuwe kleursteken en we zijn ook in onderhandeling om glad leer te krijgen in plaats van geperforeerd.

Als je voor zwarte stiksels gaat, profiteer je niet van de nieuwe lijn, alleen van de korting.
Hoe dan ook, de catalogusprijs gaat omhoog op 7 augustus.

Dus als we vooraf bestellen versus bestellen na 7 augustus, zal de delta 35% zijn.

#29 ·
Ik ben persoonlijk niet geïnteresseerd… nog (ik kan in de toekomst van gedachten veranderen)…. Maar ik wilde je laten weten dat er iemand in het Macan Forum is die er een heeft gekregen en geïnstalleerd. Hij is er erg blij mee…

Als je vragen hebt, weet ik zeker dat deze persoon ze graag zal beantwoorden.

Hij toont zijn geĂŻnstalleerde shifter in bericht # 26.

Zijn schermnaam in MacanForum is BMinSFL.

Image

Ik kan ook alle vragen die iemand heeft aan hem doorgeven…

#30 ·
Ik ben persoonlijk niet geïnteresseerd… nog (ik kan van gedachten veranderen in de toekomst)…. Maar ik wilde je laten weten dat er iemand in het Macan Forum is die er een heeft gekregen en geïnstalleerd.
Hij is er erg blij mee…

Als je vragen hebt, zal deze persoon ze graag beantwoorden.

Hij toont zijn geĂŻnstalleerde shifter in post #26.

Zijn schermnaam in MacanForum is BMinSFL.

View attachment 75045

Ik kan ook alle vragen die iemand heeft aan hem doorgeven…
Bedankt @santirx - ik zit ook op dat forum en heb ook aan die thread deelgenomen (onder een andere naam).

Ik zal foto's plaatsen nadat ik de mijne heb geĂŻnstalleerd, hopelijk over 1-2 weken vanaf vandaag.

#31 ·
Hoi,

Kwam dit net tegen en zou geĂŻnteresseerd zijn. Ik heb een 981, maar ik kan me voorstellen dat deze hetzelfde zouden zijn @paloma als je de pasvorm kunt bevestigen, zou dat geweldig zijn!

Laat me weten of je denkt dat dit mogelijk zou zijn/bevestig met Euro Impulse:

Design: Metaal
Graveren: Leeg of PDK (als ze het toestaan)
Schakelhoes: Ja
Stiksel schakelhoes: Zwart of Wit (afhankelijk van hoe dicht dit in de buurt komt van de fabrieks Rhodium Zilver interieur stiksel)

#34 ·
Hey,

Was hier net naar aan het kijken en zou geĂŻnteresseerd zijn. Ik heb een 981, maar ik neem aan dat deze hetzelfde zouden zijn @paloma als je de pasvorm kunt bevestigen, zou dat geweldig zijn!

Laat me weten of je denkt dat dit mogelijk zou zijn/bevestig met Euro Impulse:

Design: Metaal
Graveren: Leeg of PDK (als ze het toestaan)
Schakelhoes: Ja
Stiksel schakelhoes: Zwart of Wit (afhankelijk van hoe dicht dit bij de fabrieks Rhodium Silver interieur stiksel zit)
Ik heb ook een 981. Ik heb contact opgenomen met EuroImpulse. Antwoord...
Ja, het ziet ernaar uit dat de conversie perfect zal passen. We moeten er echter rekening mee houden dat aangezien je de gevaren-/vergrendelingsknoppen niet op je fabrieksafwerking hebt, je die cayman-badge in de knopbehuizing moet plaatsen in plaats van de knoppen. Ze zijn super eenvoudig los te klikken en van onderaf te verwijderen.

Ik heb een beetje gegraven en ontdekt dat het fabrieksafwerkingsstuk (voor de handgeschakelde transmissie) dat de "Cayman"-badge op de 981 vasthoudt, en het afwerkingsstuk dat de gevaren-/vergrendelingsknoppen op de 718 vasthoudt, hetzelfde onderdeel is: 991-553-651-01. De badge op de 981 moet dus in de knopbehuizing passen die door EuroImpulse wordt geleverd.

Ook is de hoofdbeugel in de middenconsole waaraan alles wordt bevestigd (inclusief de PDK-schakelplaat/-behuizing) hetzelfde onderdeel op zowel de 981 als de 718: 991-553-263-01. Ik denk dat dat ons vertelt dat de schakelhoes volledig compatibel moet zijn met zowel de 981 als de 718.

Wat de upgrade betreft, ben ik hier nog over aan het nadenken... Ik zou misschien voor de fabrieks carbon fiber trim kit gaan, die de shifter bevat (maar natuurlijk geen low profile).

#36 ·
Ik keek naar de Suncoast-kit en zag net deze thread.

Voor de 718 wordt deze geleverd met de gevaren-/vergrendelingsknop trim?

Huidige catalogusprijs toont $548, niet $524?

Wat is de huidige onderhandelde korting zonder belasting en verzendkosten?
20% korting op de catalogusprijs, geen belasting. Koper betaalt verzendkosten. Korting verloopt op 6 augustus

Weet het niet zeker over de gevarenknop. Vraag het de verkoper rechtstreeks. Stuur me een DM voor meer details

#38 ·
Hebben jullie al je pookknoppen binnen?

Ik heb contact opgenomen met een andere leverancier - Sportshifters - die bekend staan om hun handgeschakelde pookknoppen en het blijkt dat ze ook een PDK-knop in ontwikkeling hebben. Hun product is van zeer hoge kwaliteit.

#56 ·
Hebben jullie al je pookknoppen ontvangen?

Ik heb contact opgenomen met een andere leverancier - Sportshifters - die bekend staan om hun handgeschakelde pookknoppen en het blijkt dat ze ook een PDK-knop in ontwikkeling hebben. Hun product is van zeer hoge kwaliteit.

Zie nog steeds geen PDK-optie op hun site. Ze moeten er nog mee bezig zijn?

#42 ·
Ik ben N.O.O.I.T zo enthousiast geweest toen ik een UPS-truck mijn cul-de-sac in zag rijden en voor mijn huis tot stilstand kwam! :ROFLMAO:
Ziet er goed uit. Ik kan niet wachten om dat geĂŻnstalleerd te zien. Had je de gravure bovenop?

#46 ·
De mijne is vandaag aangekomen. Het duurde ongeveer 15 minuten om te installeren. Heel gemakkelijk; het moeilijkste was het aftrekken van de originele versnellingspookknop (uiteindelijk heb ik een moersleutel gebruikt met veel bescherming tussen de moersleutel en het draaiende vergrendelingsstuk van de versnellingspookknop). Ik ben er dol op hoe het er nu uitziet!

Attachments