Hallo allemaal. Heel erg bedankt voor jullie inzicht. Ik heb uiteindelijk de $0 ADM GT4 RS-toewijzing genomen. Hoewel ik van mijn GTS 4.0 hou, was het te moeilijk om dit te laten liggen. Helaas moet ik als onderdeel van de deal over twee weken afscheid nemen van Hans (mijn GTS), zodat ze de hoofdprijs voor hem kunnen krijgen tijdens het zomerseizoen. Het is begrijpelijk van hun kant, aangezien ze een van de weinige dealers zijn die geen ADM's in rekening brengen. En ja. Ze waren eerlijk over mijn inruil en ik woon in een staat met een btw-tegoed.
Deze auto zal op het circuit, AutoX, op landweggetjes en een paar ritjes door de straten van Seattle te zien zijn. Hier is mijn build, die over twee weken op slot gaat voor productie voor levering in oktober. Het is een MY25, waarschijnlijk het laatste productiejaar.
configurator.porsche.com
Ik moet mijn auto, die geweldige mods heeft, terugbrengen naar de originele staat. Deze zijn te koop.
Soul Street Headers (600 mijl erop) $4.000
Soul Performance Products Street Headers are built around large diameter, free-flowing catalytic converters with optimized cast flanges and runners for maximum gains in power, throttle response, and flat-six engine tone.
soulpp.com
TWL Carbon Fiber Ducktail Spoiler $1150 (Ik heb eigenlijk een glanzend zwarte OEM-spoiler nodig. Als je wilt ruilen, kunnen we iets regelen voor een eerlijke prijs)
Purchase a carbon fiber ducktail spoiler for your Cayman/Boxster 718 online at Flat 6 Motorsports! This spoiler installs in minutes and features a gloss finish.
flat6motorsports.com
GT4-inlaatscheppen zijn gespoten in metallic ijsgrijs. Kan opnieuw worden gespoten. GT4-logo gepolijst. $300
Check out the deal on GT4 Side Intake Scoops (718) at Suncoast Porsche Parts & Accessories
www.suncoastparts.com
TWL Carbon Fiber Interieur Covers. Ziet er zoveel beter uit dan de goedkope plastic OEM. $650
Product name: 718 Cayman Carbon Fiber Interior Cover (9 pics) Matt Black Adaptable automobile mode/style: Porsche 718 Cayman . Boxster Material: Vacuum Carbon Fiber Brand: TWLCARBON
www.twlcarbon.com
Fabspeed Carbon Fiber Uitlaattips $500
Designed to Fit: 2020+ Porsche Cayman GT4 2020+ Porsche Cayman GTS / Boxster GTS / Boxster Spyder (4.0L Only) Product Details: These exhaust tips from Fabspeed will work with the OEM exhaust system to add some flair and style to the back of your 718
flat6motorsports.com