Ik heb gisteren mijn nieuwe Launch X-431 Pro v.4 ontvangen en heb er vandaag behoorlijk wat tijd mee doorgebracht, samen met de Cayman.
Ik ben tot nu toe erg tevreden met de X-431. Werkt prima als codelezer (hij weet dat ik de zekering van de geluidsgenerator heb getrokken), en zou alle onderhoudsresets en andere normale doe-het-zelf-dingen gemakkelijk moeten kunnen doen.
Link naar @Ken G's Coding Guide - Latest Version of X431 Ken G and Croc 2.0 Coding Guide | Porsche 718 Forum
En de codeerfunctie lijkt redelijk compleet en robuust te zijn. Hier is de (bijgewerkte) lijst van wat ik tot nu toe heb gedaan:
Nog te komen:
Hoe dan ook, tot nu toe, zo goed. Zelfs als ik de andere dingen niet aan de praat krijg, is wat ik tot nu toe heb gedaan geweldig.
Ik ben tot nu toe erg tevreden met de X-431. Werkt prima als codelezer (hij weet dat ik de zekering van de geluidsgenerator heb getrokken), en zou alle onderhoudsresets en andere normale doe-het-zelf-dingen gemakkelijk moeten kunnen doen.
Link naar @Ken G's Coding Guide - Latest Version of X431 Ken G and Croc 2.0 Coding Guide | Porsche 718 Forum
En de codeerfunctie lijkt redelijk compleet en robuust te zijn. Hier is de (bijgewerkte) lijst van wat ik tot nu toe heb gedaan:
- A-S/S-knop slaat laatste staat op
- Achtergrondverlichting meters altijd aan*
- Waarschuwingen voor veiligheidsgordels uitgeschakeld
- Nieuwe toewijzing van de nauwkeurigheid van de koelvloeistoftemperatuurmeter
- Comfortknipperlichten naar 4 - Sectie 3 van de gelinkte post
- Ramen omhoog/omlaag met sleutelhanger - Sectie 2 van de gelinkte post
- Zijmarkeringen wijzigen in alleen indicatoren
- Teardrop-wisser geactiveerd - Sectie 4 van de gelinkte post
- Niet alle deuren ontgrendelen bij het openen van de kofferbak/achterklep via sleutelhanger of nabijheidssensoren
- Snelheid van de spoiler wijzigen
- Opschakelpijl uitschakelen
- Verandering van de gevoeligheid van de automatische koplampen
- Indicatorlampje voor de spoiler inschakelen
Nog te komen:
- NAV-weergave in MFI inschakelen (LVDS-kabel nodig)
- Automatische parkeerrem inschakelen
- Functie achterlicht opnieuw toewijzen naar EU/RoW-configuratie
- PDK Coasting-modus inschakelen terwijl A-S/S uit staat
Hoe dan ook, tot nu toe, zo goed. Zelfs als ik de andere dingen niet aan de praat krijg, is wat ik tot nu toe heb gedaan geweldig.